ای ابر سفید پاره پارهای پشته پنبه گون زیبادریاب که زخم ما عمیق استبشتاب که آن دیار قومیدر خون شده عاجز و غریق استای موسم غمزه و طراوتخورشید،نگر تو گریه ها را
آنسوی خلیج فارس
بلواست( آنسوی
مدیترانه بلواست)صد آه و فغان و ناله بر پاستدر سایه بی کسی و بی فرجامیای ابر که آمدی از آن سویآیا همه چشم و گوش بستیآیا تو نشد که قطره ای آبباری به کویر و تو گسستیای ماه تو می شود برآییدر ظلمت بی فروغ شبهاتابی به وسیع دشت گلگونگیری تو زخور نور فرداای ابر سفید پاره پارهبرگرد و بیا ببین دوبارهدریاست به قطره های آبتمحتاج ، ببار چون ستاره نوشته شده توسط محسن زوزنی در یکشنبه چهاردهم آبان ۱۴۰۲ ساعت 10:13 موضوع |لینک ثابت یک پیام برای ترامپ...
ما را در سایت یک پیام برای ترامپ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: چهارشنبه 1 آذر 1402 ساعت: 18:12